Известие

Collapse
No announcement yet.

Фиксатори на разпр.валове

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Фиксатори на разпр.валове

    Колеги, предстои ми смяна на ангренаж и няколко съпътстващи профилактики. Модела ми е 146, мотора 1.4 туинспарк, 97ма и мисля да се заема сам.

    Някой случайно да има,
    и да може да ми услужи с тия двете капачета за фиксиране
    на валовете, ще съм много благодарен
    '97 Alfa Romeo 146 1.4ts

  • #2
    Току виж някой ти помогнал, ама я си сложи в подписа от кой град си.
    AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
    Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
    sigpic

    Comment


    • #3
      Извинявам се, от Бургас съм.
      '97 Alfa Romeo 146 1.4ts

      Comment


      • #4
        Намерих файлове за тия фиксатори сканирани на 3Д, само че са за 1.8/2.0 двигателите. Мога да ги кача тук ако се интересува някой.

        И да попитам, ако се намерят и тия за моята кубатура има ли колега с достъп до компютризирана фреза да ги завърти на приемлива цена?
        '97 Alfa Romeo 146 1.4ts

        Comment


        • #5
          свидят ти се 80 лв за смяна на ремъка в сервиз а си готов да похарчиш 40-50 за материали и труд за петите ( я станат я не като истинските) и като прибавим часовете псуване и разучаване "тва откъде беше" и "а и това трябва да махна ,мамка му италианска" после и индикатор за горна мъртва точка "но то може и с отверка или електрод" и като се сетиш че ти трябва едно келяво инструментче да си натегнеш ролката до белега , направо ще се псуваш че си се захванал сам! По добре иди на сервиз и стой на главите им поне първия път да го видиш как става и какво ти трябва
          146 ti пилена сгъстена и портната ежедневка
          145 jtd венера полиуретанс ендуранс тиим

          Comment


          • #6
            свидят ти се 80 лв за смяна на ремъка в сервиз а си готов да похарчиш 40-50 за материали и труд за петите ( я станат я не като истинските) и като прибавим часовете псуване и разучаване "тва откъде беше" и "а и това трябва да махна ,мамка му италианска" после и индикатор за горна мъртва точка "но то може и с отверка или електрод" и като се сетиш че ти трябва едно келяво инструментче да си натегнеш ролката до белега , направо ще се псуваш че си се захванал сам! По добре иди на сервиз и стой на главите им поне първия път да го видиш как става и какво ти трябва
            благодаря ти за съвета колега, но вместо да се впускам в обяснения какво и защо съм решил да правя май по-добре да те питам друго като ти гледам подписа - дай жокер за този заварен вариатор, че и моята е като дизел на празен ход, мудна и ароматна в ниските. Какво си направил, само козметично ли е утихването при теб или имаш и добра работа/ икономия на двигателя?

            И по темата, имам възможност да се снабдя с подходящите фиксатори за мен срещу 50-60лв. Не ми пречи още няколко дни да потърся по лек вариант.
            '97 Alfa Romeo 146 1.4ts

            Comment


            • #7
              добрееее застопоряващи пети може и без тях, ако колата ти си върви добре :под термостата (малко трудно се вижда) има прозорче на ск.к. към маховика с градуси 0-5-10. На маховика има белязка слагаш белега на 0 градуса (има белег и на ремъчната шайба който съвпада с една чертичка на пласмасовия капак на ангр. ремък но не е точен) ползваи белега на скоростната кутия. махаш капака на клапаните рзвиваш произволни пети на двата вала и подлагаш станиол от шоколад на няколко ката между петите и валовете и стягаш леко така коляновия вал е на белег "0градуса"и валовете са застопорени според него както са си били! изпъваш ремъка отпред корема да остане отзад откъм ролката , ако се наложи развий 4те болтчета на вариатора да опънеш ремъка между двата вала (вала да си е застопорен въртиш само колелото) и така опъваш докъто стрелката стигне точката на ролката , махаш станиола и правиш 2 оборота на коляновия вал на ръка да си провериш сготвеното
              за вариатора : дразнеше ме тракането и реших да пробвам сега е по тиха но при рязко подаване на газ до 50% колата реве и ускорява мудно на 100% излита, плавното подаване на газ ти прави удоволствие. Разхода падна с около 1 литър но може да е в следствие на понижените стоиности от дебитомера 0,2-0,5 волта по ниско от необходимото, определено трябва да се напише специален чип за да е всичко като хората, но за мойта все няма време
              Last edited by didko_boy; d.m.y г., 00:00.
              146 ti пилена сгъстена и портната ежедневка
              145 jtd венера полиуретанс ендуранс тиим

              Comment


              • #8
                Eee, много хитра идея е наистина това със фолиото, в краен случай ще я приложа. Не знаех и за белега на маховика, но имам индикатор и мислех да го направя както е писано в манюала - благодаря ти и затова, ще избегна свалянето на свеща Иначе с изпъването на ремъка е писано и двете шайби да се разхлабят, ще видя на място как ще дойдат и белезите на ремъка, не вярвам да е проблем.

                Ще сменя и водната помпа, не е скъпа, а и не се знае колко е останало в старата. Намерих ремонтен комплект за вариатора и ако намеря оригиналните фиксатори ще го взема защото е без пари сравнено с цената на целия вариатор, интересно ми е има ли отзиви за тия ремонтни комплекти? До дебитомера и аз едва ли ще стигна, доста други ангажименти се пререждат постоянно.
                '97 Alfa Romeo 146 1.4ts

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от the slow heart Покажи съобщение
                  Намерих ремонтен комплект за вариатора и ако намеря оригиналните фиксатори ще го взема защото е без пари сравнено с цената на целия вариатор, интересно ми е има ли отзиви за тия ремонтни комплекти?
                  Отзиви има - и сам ще ги намериш - не си струва 5-10х.км и пак трака. Аз наесен се подготвям за пълно обслужване, и май ще се ориетниран към нов. 300, не 300, ама няма да допускам да ми се смеят.
                  sigpic
                  Alfa Romeo 146 1.4 T.Spark Lusso (AR 33503) ZAR93000002178535

                  Comment


                  • #10
                    благодаря за съвета колега, няма да се занимавам с този вариатор тогава
                    '97 Alfa Romeo 146 1.4ts

                    Comment

                    Working...
                    X